Lumi-Mari

Lumi-Mari Oy:n toimitusehdot

Näissä toimitusehdoissa kerrotaan Lumi-Mari Oy:n (Y-tunnus: 2212855-8) toimitusehdoista. Toimitusehdot sisältävät tiedon muun muassa verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista.


Sisältö

  1. Sisältö
  2. Yleistä
  3. Toimitusaika
  4. Toimitustavat
    1. Kirje
    2. Nouto Postista
    3. Nouto
  5. Maksutavat
    1. Suomen Verkkomaksut
    2. Käteinen
    3. Lasku
    4. Postiennakko
  6. Palautukset
    1. Palautusohjeet
  7. Myyntialue
  8. Laskutettavat työt

Yleistä

Nämä yleiset ehdot koskevat sinua, kun teet kuluttaja-asiakkaana tilauksen Lumi-Mari Oy:ltä verkkosivuston www.lumimari.fi kautta.

Jotta voi tehdä tilauksen verkkokauppamme asiakkaana, on oltava vähintään 18-vuotias ja tulee olla pysyvä toimitusosoite verkkokaupan toimitusalueella. Pysyvinä osoitteina ei pidetä muun muassa postilokero-osoitetta, hotelleja tai muita vastaavia tilapäisiä osoitteita.

Asiakkaan on hyväksyttävä nämä yleiset ehdot voidakseen tehdä tilauksen verkkokaupassa. Hyväksymällä yleiset ehdot asiakas sitoutuu noudattamaan yleisiä ehtoja kokonaisuudessaan ja nimenomaisesti hyväksyy samalla henkilötietojensa ja evästeiden käytön Lumi-Marin tietosuojan ja evästesäännön.

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkintahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.

2. Sopijapuolesi

Sopijapuolesi kaikissa tilauksissa on Lumi-Mari Oy, jonka yhteystiedot ovat:

Lumi-Mari Oy, y-tunnus 2212855-8

Tunturintie 16

95970 Äkäslompolo

s-posti: lumi-mari@pp.inet.fi

p. 0400 124415

3. Tuotteiden tilaaminen ja sopimuksen muodostuminen

Tuotteet tilataan verkkokaupasta lisäämällä tuotteet ostoskoriin ja suorittamalla maksu verkkokaupan ostoskorisivulla. Tarkasta tilaus huolellisesti ennen lähettämistä. Verkkokaupasta tilaamiseen tarvitaan toimiva s-posti, mikä myös ilmoitetaan Lumi-Mari Oy:lle. Sopimus syntyy, kun Lumi-Mari Oy vahvistaa tilauksen sähköpostitse. Vahvistuksessa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet.

4. Maksutavat

Voit maksaa ostoksesi verkkokaupassa määritellyllä tavalla. Lumi-Mari Oy veloittaa sinua tilauksen yhteydessä. Lumi-Mari verkkokaupassa maksupalvelun tarjoaa Klarna.

5. Vastuurajoitukset

Lumi-Mari Oy ei vastaa välillisestä tai muusta epäsuorasta vahingosta, ellei se johdu Lumi-Marin tahallisesta tai törkeän huolimattomasta toiminnasta tai laiminlyönnistä.


Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen maksu- ja toimitustapojen mukaan. Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä ja näin ollen toimitusaika on 1-5 päivää.

Pyrimme toimittamaan tuotteet viimeistään 30 päivän kuluttua tilauksen vahvistamisesta, mikäli tuotetta ei ole varastossa.

Tuotekohtaiset toimitusajat näkyvät kunkin tuotteen tuotekortista. Maksu- ja toimitustapojen ehdot näkyvät tältä sivulta Toimitustavat- ja Maksutavat-kohdista. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. Lumi-Mari Oy ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.

Mikäli valitset toimituksen myymälään, lähetys säilytetään 14 vrk valitsemassasi Lumi-Mari myymälässä, Vihreällä Pysäkillä Kolarintie 9 95700 Pello tai Jounin Kauppakeskuksessa Tunturintie 16 95970 Äkäslompolo.


Toimitustavat

Toimitamme tilauksia alla listatuilla toimitustavoilla. Kunkin toimitustavan yhteydestä näet lisäksi toimitusajan ja hinnan. Toimitustapojen saatavuutta rajataan painon mukaan. Tilauskohtaisesti saatavilla olevat toimitustavat näytetään automaattisesti ostoskorissa ja myös hinnat lasketaan automaattisesti.

Mikäli jotain tilauksen tuotteista ei ole varastossa, tilauksesi jää odottamaan puuttuvia tuotteita. Voimme tarvittaessa toimittaa varastosta heti löytyvät tuotteet erikseen ja loput tuotteet toimitetaan jälkitoimituksella. Tällöin asiakkaalta peritään todellisten toimituskulujen mukainen maksu jälkitoimituksesta. Mikäli olet kiinnostunut jälkitoimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä mukaan tilausnumero.

Nouto Postista tai Matkahuollosta

Tilauksesi on noudettavissa lähimmästä Postin tai Matkahuollon toimipisteestä. Voit seurata paketin etenemistä antamamme seurantakoodin avulla ja lunastaa paketin tämän kyseisen koodin avulla. Huom! Annathan tilatessasi puhelinnumeron saapumisilmoitusta varten.

Nouto

Nouto on aina ilmainen. Nouto onnistuu vain sovittuina aikoina, joten otathan yhteyden aina ennen noutoa. Noutotilauksia varten pakkaamme tilauksen valmiiksi, joten tämä on samalla paikkakunnalla asuville vaivattomin ja halvin toimitustapa. Noutotilauksien maksu onnistuu joko käteisellä tai verkkokaupan kautta millä tahansa maksutavalla (pl. postiennakko).


Maksutavat

Verkkomaksut - Klarna Checkout

Maksuliikenteemme tapahtuu Klarna Groupin tarjoaman Klarna Checkout -palvelun kautta. Palvelun avulla ostosten tekeminen on joustavaa ja turvallista. Palveluun tunnistautuminen on helppoa ja voit kätevästi valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankkimaksu sekä debit- ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta: www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Klarna Checkout -palvelun kautta tapahtuneissa kortti- ja verkkopankkimaksuissa maksun saajana on Digital River World Payments AB.

Käteinen

Vain noutotilauksille. Voit halutessasi maksaa myös luottokorteilla.


Palautukset

Ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla myyntikuntoisia. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta. Peruuttaminen ei koske kankaita, jotka leikataan asiakkaan tilauksen mukaisesti määrämittaan tai muitakaan mittatilaustuotteita.

Palautusohjeet

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat myyntikuntoisia.

Ilmoitathan meille sähköpostitse palautuksesta. Luomme palautustunnuksen, jolla voit lähettää tuotteen takaisin meille. Kun palautus on saapunut meille, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse ja otamme palautuksen käsittelyyn. Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
  • Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen. Klarnan kautta maksettu tuote myös hyvitetään Klarnan kautta.
  • Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

Mikäli pystyt toimittamaan tilauksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.

Tuotteen vaihto on maksuton Suomen sisällä, pelkästä palautuksesta veloitamme 10 €. Mahdollisia ulkomaantilauksia palautettaessa perimme palautuksesta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta.

Huomioithan, että tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Veloitamme 10 € käsittelykuluja tilauksista, joite ei ole noudettu Postista tai Matkahuollosta säilytysajan puitteissa.


Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen. Mikäli olet kuitenkin kiinnostunut tilaamaan tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, ota meihin yhteyttä esim. palautelomakkeen kautta. Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimituskustannukset määräytyvät toimitusmaan mukaan ja toimituskustannukset veloitetaan todellisten toimituskulujen mukaan.